Aliexpress — це найбільша у світі онлайн торгова площадка, на якій продають мільйони китайських продавців і тисячі китайських фірм.

Хоч на даному майданчику і працює система захисту покупців, не можна бути на 100% впевненим в тому, що тебе тут не обдурят. Звичайно перед покупкою завжди треба уважно читати інформацію про товар, дивитися картинки, читати умови доставки і багато іншого, щоб звести до мінімуму обман з боку продавця.

Кілька місяців тому, у мене була 1 не дуже приємна ситуація на даному аукціоні. Вирішив я купити кухоль, яка при наливанні гарячої рідини змінює свій колір. Вибрав я продавця у якого вже були позитивні відгуки про продаж даної гуртки, та й ціна $8 — цілком влаштовувала. У підсумку замовив 2 шт.

Через деякий час я радісно забираю посилку з пошти. Прийшовши додому я зрозумів, що там 1 гуртка розбита. І тут у мене з’явилася світла ідея — знімати процес розпакування на відео. Показавши на камеру, що пакетик цілий і неушкоджений я почав розпаковувати далі. Як з’ясувалося пізніше — обидві гуртки були розбиті. Ну здавалося б, що все втрачено, мовляв пошта не акуратно обійшлася з посилкою і шукати крайніх — немає сенсу. Але я побачив, що посилка була дуже погано упакована (це вина продавця). Вирішив я йому написати мовляв: ви погано упакували і посилка прийшла розбита — поверніть день. Він цього не захотів робити. Ось тут я і вирішив відкрити спір на алиэкспресс.

Суперечка можете відкривати в таких випадках:

  • Закінчується термін «безпечно угоди» (20-60 днів), а товар ви ще не отримали
  • Товар прийшов не належної якості
  • Отримали б/у товар, а купували новий
  • Не робочий товар
  • Суперечка відкривається наступним чином: натискаєте кнопку View Detail, далі Open Dispute.

    У формі, що з’явилася заповнюємо наступні дані:

  • Ви отримали товар
  • Скільки ви хочете, щоб вам повернули (повна сума, або часткова)
  • Чи ви хочете відправляти товар назад
  • У четвертій формі пишіть залишаєте додаткову інформацію (чому ви не задоволені, ніж не задоволені, посилання на відео тощо)
  • Вставляєте фото стану товару.
  • Всю форму треба заповнювати англійською мовою!!!

    Потрібно відповідально поставитися до заповнення форми спору, і постаратися надати чим більше доказів у вашу користь.

    Свій спір я все-таки виграв. Хоча продавець хотів мене обдурити і в процесі суперечці прислав мені форму на відмову від спору (якби відмовився, то гроші продавець мені б не повернув, а інший спір — немає можливості відкрити).

    Так що уважно читайте листування (якщо не знаєте англійської — користуйтеся онлайн перекладачами).

    Як вести суперечку на Aliexpress
    5 (100%) 5 votes

    Навігація по записах

    Статейное просування сайтів
    Захист від спаму на WordPress