Aliexpress   – це найбільша в світі онлайн торгова площадка, на якій продають мільйони китайських продавців і тисячі китайських фірм.

Хоч на даному майданчику і працює система захисту покупців, не можна бути на 100% впевненим у тому, що тебе тут не обануть. Звичайно перед покупкою завжди потрібно уважно читати інформацію: про товар, дивитися картинки, читати умови доставки і багато іншого, щоб звести до мінімуму обман з боку продавця.

Кілька місяців тому, у мене була одна не дуже приємна ситуація на даному аукціоні. Вирішив я купити кухоль, який при наливанні гарячої рідини змінює свій колір. Вибрав я продавця у якого вже були позитивні відгуки про продаж даної кружки, та й ціна $8 – цілком влаштовувала. У підсумку замовив 2 шт.  

Через деякий час я радісно забираю свою посилку з пошти. Прийшовши додому я зрозумів, що там 1 кружка розбита. І тут у мене з’явилася світла ідея – знімати процес розпакування на відео.  Показавши на камеру, що пакетик цілий і неушкоджений я почав розпаковувати далі. Як з’ясувалося пізніше – обидві кружки були розбиті. Ну здавалося б, що все втрачено, мовляв пошта не акуратно обійшлася з посилкою і шукати крайніх – немає сенсу. Але я побачив, що посилка була дуже погано упакована (це вина продавця). Вирішив я йому написати мовляв: ви погано упакували і посилка прийшла розбита – поверніть гроші. Він цього не захотів робити. Ось тут я і вирішив  відкрити суперечку на аліекспресс.

Суперечка можете відкривати в таких випадках:

  • Закінчується термін “безпечної угоди” (20-60 днів), а товар ви ще не отримали
  • Товар прийшов не належної якості
  • Отримали б/у товар, а купували новий
  • Не рабочий товар
  • Суперечка відкривається таким чином: натискаєте кнопку View Detail,  далі Open Dispute.

    У формі, що з’явилася заповнюємо наступні дані:

  • Чи отримали ви товар
  • Скільки ви хочете, щоб вам повернули (повна сума, або часткова)
  • Чи хочете ви відправляти товар назад
  • У четвертій формі залишаєте додаткову інформацію (чому ви не задоволені, чим ви не задоволені, посилання на відео і т. д.)
  • Вставляєте фото стану товару.
  • Всю форму потрібно заповнювати англійською мовою!!!

    Потрібно відповідально поставитися до заповнення форми спору, і постаратися надати чим більше доказів у вашу користь.

    Свою суперечку я все таки виграв. Хоча продавець хотів мене обманути в процесі суперечки прислав мені форму на відмову від спору (якби відмовився, то гроші продавець мені б не повернув, а інший спір – немає можливості відкрити).

    Так, що уважно читайте переписку (якщо не знаєте англійської – користуйтеся онлайн перекладачами). 

    Як вести спір на Aliexpress
    Оцените

    Навігація записів

    Статейне просування сайтів
    Захист від спаму WordPress