Помітив, що на даний блог практично немає заходів з Яндекса. Відразу подумав, що на сайт накладено який-небудь фільтр. Але після листування з тех. підтримкою з’ясувалося, що ніяких обмежень на мій сайт з боку Яндекса не накладено і отримав стандартну відмовку, що мовляв розвивайте свій сайт далі і т. п.

Я б з усім цим змирився, якби і з Гугла не було б відвідувачів, але тут все як раз на оборот. На даний час, з Google заходить більше 62 % відвідувачів, 15 % з закладок і тільки 14 % з Яндекса.

Раніше ходили чутки про те, що пошукачі можуть брати інформацію для ранжирування сайтів, зі своїх лічильників відвідувань (Я. Метрика, Гугл Аналітика, лічильник від Маил). Так от: якщо на вашому сайті хороші поведінкові фактори (довгий час перебування, глибина перегляду, малий відсоток відмов тощо), то це може бути великим плюсом при ранжируванні вашого сайту в конкретній ПС. Ну і, відповідно, навпаки: якщо ці фактори у Вас погані, то установка лічильника, може згубно позначитися на вашому проекті. Так як у мене з самого створення блогу варто Аналітика, я вирішив поставити, ще й Метрику. А що втрачати? Адже відвідувачів з Яндекса і так практично немає, а з Гугла і так є трафік.

Тому сьогодні, я встановив Метрику і по мірі можливості буду відписуватись про результати експерименту в коментарях до цього посту.

Оновлення від 14.02.2016

Як я і обіцяв, відписуюся про результати мого експерименту за останній місяць. Правда казав, що буду відписуватись в коментарях, але мені здалося, що буде куди зручніше, якщо я доповню цю статтю.

Ось що вийшло у мене з відвідуваністю з 14.01.2016 за 14.02.2016:

Як ви могли помітити, що відвідуваність з Яндекса збільшилася на 2 %, порівняно з попереднім періодом. Тепер з Яндекса до мене заходить 16,03 % користувачів. Збіг це чи результат роботи над блогом — не знаю. За 1 місяць спостережень, дуже важко щось сказати. Останній місяць я робив багато різних правок на блозі, а також зробив його Dofollow. Можливо це зростання на 2%, і є заслугою тих поліпшень, які були зроблені, а зовсім не вплив метрики.

У будь-якому випадку, я буду продовжувати спостереження і покращувати блог, а про результати, буду намагатися відписуватися в даному пості.

Доповнено: 05.07.2016

Обіцяв відписуватись кожен місяць, але якось все не виходило. Хоча в принципі нічого особливо не помінялося. Якщо брати графік за останні 3 місяці (з 06.04.16-04.07.16), то є не великий приріст трафіку практично в 6 %, тепер з Яндекса до мене заходить 22.1 % користувачів. У той же час з Гугла — 62.8 %.

Або ж цей експеримент безглуздий, або в мене погані поведінкові фактори, тому мені не варто очікувати трафіку, приблизно рівного з обох пошукових систем. Також в Україні, куди більш популярний Гугл. Якщо враховувати той факт, що українських читачів блогу не мало — можливо, що така різниця у відвідувачів з Яндекса і Гугла цілком нормальна.

Я вирішив знімати «Метрику» з блогу і залишити тільки «Аналітику», так як не бачу сенсу навантажувати блог двома сервісами одночасно.

Вплив Я. Метрики на відвідуваність сайту
Оцініть

Навігація по записах

10 WordPress-плагінів, які я використовую
Хочу на перше місце в mail.ru