Помітив, що на даний блог практично немає заходів з Яндексу. Відразу подумав, що на сайт накладено який-небудь фільтр. Але після листування з тех. підтримкою з’ясувалося, що ніяких обмежень на мій сайт з боку Яндекса не має і отримав стандартну відмовку, що мовляв розвивайте свій сайт далі і т. п.

Я б з усім цим змирився, якби і з Гугла не було б відвідувачів, але тут все якраз на оборот. На даний час, з Google заходить більше 62% відвідувачів, 15% з закладок і тільки 14% з Яндекса.

Раніше ходили чутки про те, що пошукові системи можуть брати інформацію для ранжирування сайтів, зі своїх лічильників (Я. Метрика, Гугл Аналітика, лічильник від Майла). Згідно легенди, якщо на вашому сайті хороші поведінкові фактори (довгий час перебування, велика глибина перегляду, малий відсоток відмов і т. д.), То це може бути великим плюсом при ранжируванні вашого сайту в конкретній ПС. Ну і відповідно навпаки: якщо ці фактори у Вас погані, то встановлення лічильника, може згубно позначитися на вашому проекті. Так як у мене з самого створення блогу стоїть Аналітика, я вирішив поставити, ще й Метрику. А, що втрачати? Адже відвідувачів з Яндекса і так практично немає, а з Гугла і так є трафік.

Тому сьогодні я встановив Метрику і в міру можливості буду відписуватись про результати експерименту в коментарях до цього посту.

Оновлення, від 14.02.2016

Як я і обіцяв, відписуюся про результати мого експерименту за останній місяць. Правда говорив, що буду відписуватися в коментарях, але мені здалося, що буде куди зручніше, якщо я доповню цю статтю.

Ось що вийшло у мене з відвідуваністю з 14.01.2016 по 14.02.2016:

Як ви могли помітити, відвідуваність з Яндекса збільшилася на 2%, в порівнянні з попереднім періодом. Тепер з Яндекса до мене заходить 16,03% користувачів. Збіг це, чи результат роботи над блогом – не знаю. За 1 місяць спостережень дуже важко щось сказати. Останній місяць я робив багато різних правок на блозі, а також зробив його Dofollow. Можливо це зростання на 2%, і є заслугою тих поліпшень, які були зроблені, а зовсім не вплив метрики.

У будь-якому випадку, я буду продовжувати спостереження і покращувати блог, а про результати, буду намагатися відписуватися в даній статті.

Доповнено: 05.07.2016

Обіцяв відписуватися щомісяця, але якось все не виходило. Хоча в принципі нічого особливо не змінилося. Якщо брати графік за останні 3 місяці (з 06.04.16-04.07.16), то є не великий приріст трафіку в практично 6%,  тепер з Яндекса до мене заходить 22.1% користувачів. У той же час з Гугла – 62.8%. 

Або ж цей експеримент безглуздий, або в мене погані поведінкові чинники, тому мені не варто очікувати трафіку, приблизно рівного з обох пошукових систем. Також в Україні, куди популярніший Гугл. Якщо враховувати той факт, що українських читачів блогу чимало – можливо, що така різниця в відвідувачах з Яндекса і Гугла цілком нормальна.

Вирішив я зняти “Метрику” з блогу і залишити тільки “Аналітику”, тому, що не бачу сенсу навантажувати блог двома сервісами одночасно.

Вплив Я.Метрики на відвідуваність сайту
Оцените

Навігація записів

10 WordPress-плагінів, які я використовую
Хочу на перше місце в mail.ru