Як можливо багато знають 15 квітня поточного року в Мінську було анонсовано новий алгоритм Яндекса — Мінусинськ. Який спрямований на боротьбу з покупними посиланнями. У самому Яндексі кажуть, що вони [ads1]турбуються про вебмастерах, щоб ті замість покупки посилань, інвестували гроші в поліпшення сайтів.

Так згідно з доповіддю Олександра Садовського, вже з 14 травня буде включений цей алгоритм і сайти, які купують посилання, будуть дуже сильно знижені у видачі пошукової системи.

Також в Яндексі обіцяють, що якщо ви знімете покупні посилання до 14 травня, то ваші сайти не будуть знижені у видачі (так сказати амністія).

Варто знімати покупні посилання, чи ні? Як це робити?

Знімати чи не знімати покупні посилання, це особиста справа кожного оптимізатора. Зі зняттям орендованих посилань, не виникне жодних проблем. Так як їх всіх, можна відключити в один момент. Але, тут розумієте, яка справа:

  • Якщо ви знімете ці посилання, то вони в кожному разі будуть, ще враховуватися, так як Яндекс, не встигне, ще проіндексувати всі сторінки, на яких розміщені посилання на ваші проекти.
  • Як відреагує на зняття цих посилань Гугл? Чи Не впадуть у вас позиції в цій пошуковій системі? Тут потрібно дивитися на трафік з Гугла і приймати рішення: чи готові ви, в разі чого, його втратити.
  • Боюся, що за швидке зняття посилань, Yandex і Google можуть вас покарати (хоч і обіцяно було зовсім інше). Так, як в цьому випадку, ви 100% спалити, на те, що ви купували посилання.
  • Вічні посилання, не так просто зняти. Якщо ви купили кілька сотень таких посилань, то вам доведеться зв’язуватися з кожним вебмайстром і просити про зняття посилання.
  • А тепер про те, як я ставлюся до цих «нововведень».

    Я не вірю в те, що від посилань можна відмовитися зовсім. Я розумію, що є таке поняття, як: поведінкові фактори і т. д., але звідки взяти той трафік, щоб пошукова система, проаналізувала наскільки хороші, або погані у вас поведінкові фактори. Тим більше цитування — це основа основ Інтернету. Як кажуть: все починається з посилання.

    Я думаю, що посилання, (як і після торішнього «відключення» посилального ранжирування Яндексом), продовжать працювати. Просто не потрібно купувати посилання пачками на автоматичних біржах. Якщо купуєте посилання, то тільки з хороших майданчиків і не сотнями, тоді все буде добре у вас і ваших проектів. Я, наприклад, взагалі противник покупки посилань. Д це довго, але зате надійно.

    Висновки. Якщо у вас багато орендованих посилань — починайте потроху їх знімати. Але як я вже казав, не знімайте все відразу, так як ви можете нашкодити сайту в обох пошукових системах. Вічні посилання — я б взагалі не знімав.

    Замість того, щоб витрачати багато грошей на посилання, які швидше за все не принесуть користі, а можливо і нашкодять сайту, подивіться, чи добре виглядає ваш сайт на різних пристроях, купіть SSL-сертифікат — це точно не зашкодить.

    Успіхів у просуванні!!!

    З повагою, Іван

    Відключення посилального ранжирування в Яндексі
    Оцініть

    Навігація по записах

    Відгук про програму Add2Board
    Зміна домену на WordPress